May all my dreams come true


tisdag 13 mars 2012

ÄNTLIGEN!

Vissa av er vet vad jag hållit på med senaste året, vissa vet redan vad som håller på att hända. Några vet ingenting. Jag trodde aldrig att jag var så bra på att hålla en hemlis..

Men i dag blir det officiellt, jag är författare. Jag har skrivit en bok. Boken ges ut av Frank förlag, världens coolaste förlag som bland annat gett ut Mia Skäringers bok.

Vecka 32 kommer min bok "Handbok för psykon" ut i bokhandeln, förstaupplagan är 3 000 exemplar. Eftersom jag är så egocentrisk blir det en bild på mig på framsidan, så ni kan inte missa den :)

Nu kan jag kryssa för ännu en dröm som gått i uppfyllelse. Jag är stolt, och tänker aldrig förminska mig själv eller mitt verk. Ödmjukhet kan jag visa i andra sammanhang.

Tack alla som trott på mig och peppat - ingenting är omöjligt i denna värld!

13 kommentarer:

  1. Grattis världens bästa Tove!

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt!!! Grattis!! Jag vill ha ett signerat ex :)

    Tusen kramar :) önskar Pär

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Dina och Per!!!!
    Kramar till er <3

    SvaraRadera
  4. Hej va kul!!! Grattis från webred.kollegan /å

    SvaraRadera
  5. Tack Å!! Tänk att det var under kursen jag kom på idén att höra av mig till Frank förlag :)

    SvaraRadera
  6. Vad kul Tove! Den ska jag absolut gå och köpa, tänk att man har bott i samma korre som en riktig författare!
    Stort grattis till dig!

    SvaraRadera
  7. Grattis Tove! Vad häftigt och kul att du uppfyllt en av dina drömmar! Jag kommer absolut köpa och läsa :)
    Kramar från Isa.

    SvaraRadera
  8. Åh, jag kan inte sluta le när jag läser om det här - DU ÄR SÅ FANTASTISK!! Jippie!!!

    /Sesam-Sara, som inte kan bärga sig tills hon får läsa boken! :)

    SvaraRadera
  9. Tack alla för grattis!
    Jag blir varm och glad på samma gång när jag läser <3

    SvaraRadera
  10. Grattis du är så bra............
    Lite sent men letar var man kan köpa boken? verkar slut överallt

    Manlig ADHD psyko som krigar med mig själv 24/7.
    ingen robot men vafan va svårt å bevisa att man ä människa med din security nedan ;)

    SvaraRadera