May all my dreams come true


onsdag 28 mars 2012

Kalas

Helgen var fullspäckad av kalas. Två stycken!
På lördagen var det lilla Abigail och på söndagen Stoffe.
Sen har liksom veckan rullat på och det blev onsdag..

Gjorde ett litet bildcollage på Stoffes 25-års fika.
Prinsessan på sin tron..
I måndags gjorde jag mitt sista jobb för Yves Rocher, kommer sakna det! Men sen har det varit fullrulle.. Bokomslaget är klart, det blev inte vad jag och fotografen tänkt (den bilden blir pressbild) - men mycket, mycket snyggt.. Kommer lägga upp bilder på bloggen snart!

Det blev en liten skräckhistoria angående en liten prick jag hittade på min haka på bokomslaget. Velade ett tag, med rädsla för att verka ytlig men tog mod till mig. Fotografen Eva är världens bästa - pricken ryker! (Hon hade ändå tänkt fixa lite mer)

I morgon har jag möte med Frank förlag för att se hur vi ska gå vidare, jag har redan tjyvstartat. Älskar att fila på min bok!

Jag blev överraskad nyss när förlagschefen för Langenskiöld hörde av sig och berättade att de skulle ta upp mitt manus på nästa förlagsmöte. Jag fick rata ett förlag! Kändes märkligt, jag hade trott att de skulle bli mitt förlag. Men nu är jag så nöjd! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar