May all my dreams come true


torsdag 12 april 2012

Påskhelgen

Jag hann med lite övningskörning hos mamma och pappa i påsk. Nu kör jag helt felfritt, om man frågar mig..

På lördagen åkte jag och Stoffe ut till en by utanför Avesta. För där ligger stugan vi gillar och vi fick en liten visning. Man kan ju alltid titta.

Den var precis som jag föreställt mig, där jag tänkt ha min arbetsplats ser man solen gå upp.

Mamma hittade två gamla bilder på morfar, jag har nog bara sett honom på bild en gång förut.

Nu ligger jag i soffan med Marilyn på magen och njuter av att jag och Stoffe rensat ur alla lådor i dag.

2 kommentarer:

  1. Om du blir med stuga utanför Avesta får vi ta en fika, då är vi ju nästan grannar!
    Kramar Elin Rantakokko

    SvaraRadera
  2. Nämän! Det vore ju hur skoj som helst!! Detta var i Rossberga, det är säkert nära dig - allt inom fem mil är nära runt Avesta!
    Kramar

    SvaraRadera