May all my dreams come true


torsdag 4 november 2010

Kairo del två

Vi försökte verkligen. Jag menar verkligen. Vi hankade oss fram i skruttiga taxibilar, vandrade helt vilse längst motorvägar. Blev lurade på pengar. En dag. Sedan ringde jag min bäste vän. Emad. Därav Kairo del två. Emad gillar inte att få smuts på sig. Han går inte ut ur sin bil. Han har springpojkar, chaufförer, halvnakna brudar dansande runt sig på krogen där han fått bästa bordet med helrör och personliga kypare.  Hans första reaktion var: "Varför ringde du inte på en gång!?" 
- Jag ville försöka själv, pep jag fram.

Som sagt. Kairo del två. Det första vi gjorde var att besöka hans barbarer. Och jag måste säga. Under allt rufs och smuts fanns två riktiga skönheter. Tyvärr får detta bli en cliffhanger då internet här är så segt att det skulle ta halva natten att ladda upp fler bilder... 

Förtvätt

Nej, det är ingen hund - det är Stoffes gamla hår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar