May all my dreams come true


fredag 15 juli 2011

På väg..

Jag ser på när Sverige far förbi..
Det blir lite glest i bloggen nu.. Jag har semester! Sen förra lördagen har jag varit på Gotland med mamma, pappa och Stoffe. Solen sken varje dag och jag har badat. I går kom vi hem till Stockholm. Bara för att packa om väskan och slänga oss iväg igen. Nu ska vi till Danmark. Med bil. Det är lite halvsegt men jag har internet och ett nytt stickprojekt.

Redan halvvägs.
Det ska bli en liten babymössa. Jag älskar att göra babymösor och just nu verkar det som att det bara sprutar ut bebisar i min vänskapskrets. Underbart! De andra i bilen är inte mycket att hänga i julgran.

Bröderna Madsen vilar sig.
I Danmark ska jag bara ta det lugnt. Läsa och skriva. Och sticka. Hoppas jag kan blogga lite också.

På återseende..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar