May all my dreams come true


lördag 30 juli 2011

Hemester

Hemester var ordet jag lärde mig i tisdags. jag och Stoffe gick en kurs i remake. Vi gjorde ljuslyktor av läskburkar á la 70-tal. (Pappa undrade lite oroligt efteråt om vi rökte på också). Hur som helst var det en kvinna där som talade om för oss att när man hade semester på hemmaplan hette det "hemester".

På min hemester har jag sett nya Harry Potter på 3D. Jag har druckit daiquiri på Thai Boat.

Hallon!

Stoffe drack öl.
Jag har gått handledarekurs i övningskörning med Stoffe. (Ap-tråkig - där rök fyra timmar av mitt liv). Jag har lunchat, ölat, fikat och gått på loppis.

Nu har det hänt lite här hemma. Jag har fått en arbetshörna.

Här sitter jag nu.
Vi har också fått lite golv lagt och köket är nästan klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar