May all my dreams come true


onsdag 6 juli 2011

Weekend i Falun - lite feelgood bilder

I helgen har jag varit i Falun. På vägen upp tänkte jag och Stoffe titta förbi lite loppisar.. Det gick som det gick.

Oups..
Väl framme hade Kerstin lagat god mat. På kvällen blev det minigolf. Jag kom sist. På promenaden dit såg jag två söta träd. En björk och en al som förälskat sig i varandra.

Sweet!
Kerstins syster var där med sina två barn. Stoffe letade smultron med den äldste i Kerstins trädgård.

Stoffe plockar smultron med en mini-grävskopa.
Själv hittade jag ett helt gäng!
Smultron mot faluröd.
På morgonen fick de plats i filen.
Innan vi åkte hem hann vi ta en titt på gruvan.

I dag är min första dag på semestern!

2 kommentarer:

  1. Falun verkar vara en väldigt intressant och spännande stad!

    SvaraRadera
  2. Det är så sant! Inte nog med att de har en så stor gruva, de har också en världsberömd krog dit många kändisar går. Framförallt tack vare deras fantastiska värdinna som sjunger så vackert. Och maten som är helt fri från kolhydrater : )

    SvaraRadera