May all my dreams come true


tisdag 4 september 2012

Lite saker jag vill dela med mig av..

Var nyfiken!
Jag vill dela med mig av nya insikter. Lite kliché - men ack så sanna.

Den enda rätta vägen är din egen, så våga följa den..

Det är mitt första råd.

Det andra är våga kasta dig ut för nya stup. Jobben och möjligheterna kommer inte till dig. Följ impulserna, våga satsa på det du tror på. Var inte rädd för att göra bort dig.

Njut av det du har åstadkommit hittills. Ta åt dig av berömmen, vila och gör dig redo inför nästa utmaning. 

Det är mitt tredje råd. 

Gör bara saker du tycker om. Om något eller någon får dig att må dåligt - lämna skiten. Vänd dig inte om, och kom aldrig mer tillbaka. Våga lämna saker bakom dig.

Mitt fjärde råd, här kommer mitt sista:

Lev livet så gott du kan, var snäll mot dig själv. Man kan inte lyckas med allt. Du gjorde ditt bästa, det som var bäst för dig just då. Du hade inte kunnat agera annorlunda. Förlåt dig själv och gå vidare.

Kram <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar