May all my dreams come true


tisdag 18 september 2012

Torgvantar och lite annat

Snart kommer kylan, och med den Toves nya stickkollektion. I år kör jag på färggranna torgvantar. Självklart kommer mina mössor och sjalar finnas kvar. Allt hittar ni på Poplin, vid Mosebacke torg. 


Min favvo!
Jag har fått statistik över min bokförsäljning. Jag har redan sålt över 600 böcker! Utan marknadsföring. Min första intervju blev för Feministiskt Perspektiv. Själva recentionsdagen är flyttad till oktober.

Sedan den 14:e september är jag anställd på C-företagarna. Jag passade på att bli vuxen genom att gå med i Unionen. Kanske jag till och med skaffar ett sparkonto! 

I helgen var jag och Stoffe hos mamma och pappa. Vi tog Lulu Luck till en bondauktion i närheten. Jag körde. Bara en gång höll vi på att hamna i diket. Men det känns i alla fall skönt att det rullar på mot mitt efterlängtade körkort.

Nästa vecka går jag en tredagars kurs för att bli ambassadör åt Hjärnkoll. Det ska bli riktigt spännande. Hoppas på många roliga uppdrag under min tid som ambassadör, till 2014.

Nu vill jag till Enköping, Tina och lilla Sixten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar