May all my dreams come true


måndag 1 augusti 2011

Utflyktsbilder och minnen

mmm... ost!
I dag hittade jag en bild på mitt första (och förmodligen sista) modelljobb. Det blev en hel halvsida minsann!

Äntligen har jag varit vid Ulriksdals slott! Det var ett år sedan sist och jag har tjatat om det sedan dess..

Jag, smygfotad bakifrån.
Söta blommor.




Laburinter och gångar.

Fler blommor.
Det var så mysigt att jag åkte dit i dag igen..
I dag har detta varit mitt tak!
Tänk att det gått ett år sedan jag lovade att åka dit. Men ett år kan gå fort. Det förstod jag när Stoffe tog en bild på mig på Bunnes båt. Jag tyckte jag hade sett den förut..
juli 2011
När jag kollade mina gamla bilder förstod jag varför:
juli 2010
Inte mycket som förändrats när jag tänker efter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar