May all my dreams come true


onsdag 29 juni 2011

Mina auktionsfynd

Det börjar likna ett hem här nu. I dag kom diskmaskinen och jag kan inte vänta tills vi har kopplat in den.. Avskyr att diska i handfatet på toaletten. Snart har vi ett kök och det känns underbart.

Jag har börjat ta fram lite saker från lådorna. Kristallkronan har fått ljus. Jag och Stoffe tyckte vi var världens modigaste när vi slog till på knallrosa.

Det ser ju fortfarande lite konstigt ut.
Vi har inte fixat lampor än..
Min snyggaste galge som jag hittade på auktion samtidigt som jag köpte lampan har fått komma fram.
Två kvinnoben!

2 kommentarer:

  1. vilken snygg galge och kristallkrona! ser fram att komma hem till er och titta på hur det ser ut nu! Hör gärna av dig angående måndag! PUSS

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Ja, vad kul om du kunde komma och hälsa på! Jag hör av mig om måndag. Jag är säkert ledig på kvällen, bara det att det brukar vara så mycket att göra då på jobbet. Förmodligen slutar jag ganska sent, men nu är ju solen uppe halva natten : )
    Kram!

    SvaraRadera