May all my dreams come true


söndag 24 april 2011

Påskhelgen

På lördagen hjälpte jag Dennis att sälja böcker vid ån.
Underbart väder och alltid lika mysigt att vara i Uppsala.

Här finns många skatter som väntrat under vintern på denna årets första dag.
Flera stamkunder kom förbi bara för att tala om att vi kommer med våren..

Sen kom Ruth och prinsessan för att hämta mig till en afrikask påskfest i Ekeby.

Abbie tyckte jag skulle vara prinsessa..

Maten var faaaaantastisk!!

Härliga, häftiga afrikanska kvinnor som lagade maten.

Och många små prinsessor..
Efter mat, vin och drinkar lämnade jag festen för att åka till mamma och pappa. Här finns även Roland och farmor. I dag har vi åkt runt på loppisar, löst korsord i solen och ätit gott! Marilyn är med och trivs i trädgården och i solen. Kanske jag rymmer iväg med Christian efter maten, till Stockholm och festligheterna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar