May all my dreams come true


fredag 8 april 2011

Upptäcktsfärd i maktens korridorer

I går var jag på föredrag om ATT på Sverige Riksdag. Självklart passade jag på att undersöka lite saker och gå på en hemlig rundtur. Allt för Er kära läsare:

Test av toaletten. Betyg vg.

När man ska slänga pappershandduken behövde man bara röra en sensor.

Så öppnades den av sig själv!
Betyg mvg.

För att komma in behöver man en inbjudan från någon.
Den har man i en plastficka. Coolhetsfaktor: vg.

Hissarna hade stora speglar. Bra för då kan man se till att man kammat sig i nacken.
Man kan också se hur man skulle se ut klonad.
Därav betyg mvg.

Här har jag gått vilse och var nervös och lite darrig på handen. Därav den suddiga bilden.
Korridorerna var många och långa. Mycket svårt att hitta, men en mjuk matta som höjer betyget aningen.
Betyg g.

Tillslut hittade jag rulltrappan ut mot friheten. Ganska vanlig, betyg g.
Sammanlagt ger jag Sveriges Riksdag betyg vg. Det var allt om detta. Over and out.

2 kommentarer: