May all my dreams come true


onsdag 21 september 2011

I natt jag drömde..



Jag hade mitt livs vackraste dröm i natt. Det är sant. I drömmen satt jag i en park med mamma och pappa. Plötsligt såg jag massa fåglar på himlen. Först såg jag en stor örn. Sen såg jag att det var flera. Så jag ropade på mamma och pappa att de skulle titta. En av örnarna dök ner framför oss, först blev jag rädd sen förstod jag att den var snäll.

När jag sen tittade upp på den blå himlen såg jag att den var helt full av olika fåglar. Den vackraste var en vit svan. Den flög högt, högt på himlen. Den var stor, mycket större än örnarna. Och solen lyste genom dess vingar så att den blev genomskinlig. Jag ville så gärna fota dem innan jag vaknade. Men jag fick ingen bra vinkel med mobilkameran.

En bild hann jag ta innan Marilyns jamande väckte mig. Jag såg den innan jag öppnade ögonen. Det var inte en enda fågel på den. Jag måste ha drömt hann jag tänka.

Här kan man kolla upp sina knasiga drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar