May all my dreams come true


fredag 2 september 2011

But my mind still june

Det är fortfarande sommar! I dag har jag och Stoffe ätit glass och jordgubbar utomhus.
inte min håriga hand - Stoffes.
Förra helgen hade vi kräftskiva i mammas och pappas växthus.
Nybyggt!

Nu ska Stoffe och Marilyn till hans föräldrar. Jag blir ensam hemma. Det ska bli ganska skönt.. Marilyn är duktig på att åka bil. Förra helgen, efter 30-års festen när hon varit hos mamma och pappa, satt hon i mitt knä hela vägen.
Sweetheart!
Det finns massor av saker man kan göra när man är själv hemma (och annars också för den delen). Jag siktar på korsord och vattenpipa i sängen.
Och gin & tonic..
Marilyn ligger på sin favoritplats. På min tyllkjol uppe på skåpet.
Sessan.
I går var jag på vernissage. Det är Joanna Rytel som ställer ut videokonst på Fotografiska. Kommer senare i september. Gå och se! Jag var där med bästastebästabästis Tanya. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar