May all my dreams come true


onsdag 4 januari 2012

En kärlekshymn till Björn Gustavsson

<3
I dag hjälper Stoffe sin bror att flytta. Vilket resulterade i att min middag blev tre veckor gammal keso och två mandariner. Ja, jag vet: det är osexigt att skryta om hur handfallen, lat och obrydd man är. Men det skiter jag i.

Jag måste berätta en hemlis... Jag är kär! I går tittade vi på Kronjuvelerna. Det var som att alla mina känslor från 2008 kom fram igen.. Jag föll pladask.

Björn Gustavsson - Jag älskar dig!

Här kommer en dikt:
Du är så fin,
jag vill bli din.


Dina ögon är klara som vatten,
gift dig med mig och katten.


Jag må vara lat,
och laga äcklig mat.


Men, det ska du fatta,
jag kan få dig att skratta!

Oj, nu kom Stoffe hem. Och han säger att han ska laga mat. Jag kanske stannar då.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar