May all my dreams come true


fredag 13 januari 2012

Superbloggaren

Så sjuuuuuuukt svårt att välja!

Var på möte med Vårdguiden i går. Då fick jag lite statistik.... Tydligen har jag haft cirka 3 000 läsare på en vecka, på min vårdguiden-blogg! Det är 428 om dagen.. Wow! Snart är jag en superbloggare. Då måste det ju bli kvalitet.

I dag fyller ju jag år. Så jag skulle köpa klänning. Men jag visste inte om jag skulle ha en röd eller en blå. Så jag tog båda. Haha! Sen va jag å fika med bästa Stoffe. Jag åt crépes med svampstuvning å sallad. Det var majs i salladen. Sen åt jag en marängtårta. Den va med jordgubbar. Så jävla gott :D Jag vet att det är socker i den och att jättemånga undrar hur jag kan vara så smal och ändå äta så mycket socker. Men jag bara är så himla smal. Haha!

Nu ska jag komma på vad jag ska ha för snyggt i kväll. Ja ska dricka coola drinkar med några polare :D! Kommer bli sjukt kul i alla fall. Jag tycker förresten att det är så tråkigt väder ute nu. Haha! Men vad gör det - snart är det vår! Haha!
Puuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar