May all my dreams come true


onsdag 11 januari 2012

Festdags!

Den i mitten är inte jag, det är pappas verk.

Nu börjar det närma sig. Igen. Ett år äldre. Ett år klokare. Osv....
Jag har redan börjat planera för festen. Inte riktigt samma tokplanering som förra året, men en hel del har jag hunnit med. Har precis börjat fatta finessen med att skriva listor (bättre sent än aldrig). Det roligaste med listor är när man får stryka över.

En sak jag gjort, som börjar bli tradition nu, andra året på rad, är att sätta upp en "Tove-vägg". Eftersom jag är en ovanligt egocentrisk person (eller i alla fall öppen med det) vill jag gärna ha mig själv på väggarna. Och extra mycket på födelsedagen. Så nu hänger fem vackra tavlor i hallen. På mig, mig, mig, mig och mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar