May all my dreams come true


söndag 22 januari 2012

Mitt hjärtas ängel

Nja.

I går var det tjejkväll hos Lina. Det blev en såndär kväll när samtalen kretsar från allt mellan skor till parallella världar. Precis en sån kväll jag behövde!
I torsdags var jag i Uppsala och hälsade på Ruth och Abbie. Jag älskar den tösen så ofantligt mycket! Vi gick in i en afrikansk butik som Ruth ville visa. Där har de peruker och Abbie fick prova en med Tubes hår. Jag tror det fick henne släppa drömmen om skandinaviskt hår en tid framöver..

Jag kunde vara bättre på att blogga här. Men jag är desto bättre på Vårdguiden. Länkade bloggen på bloggportalen och väntar ivrigt på att hamna i 10-topp listan, mest lästa, under mina kategorier. Redan efter två dagar (de mäter på sju) ligger jag på plats 11 i en kategori! Jag har fått förlängt på vårdguiden också. Även 24-gruppen är intresserade, och Attention.. Tjoho!
Oj, nu brusar jag upp.

Nu ska jag sova för i morgon ska jag till Dina och äta frukost. Hon ska göra fullkornsvofflor! Och jag råkar veta att hon precis gjort cup caces....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar