May all my dreams come true


måndag 13 december 2010

Inspirationsböcker och tunga brev

Jag kan inspireras av mycket. En färg eller ett mönster. På något sätt måste kreativiteten få komma ut. Jag målar, stickar, broderar, klipper och klistrar. I dag kom jag på idén att göra inspirationsböcker. Det visade sig vara hur skoj som helst. En bok jag redan hade påbörjat är min söta stickbok. 

Den prickiga är full med stickbeskrivningar.
Boken under fick jag av Stoffe. Den är från Thailand. 

Idéer till mitt närmsta projekt...
Jag vill ha det bordet!
Det blev ca tio uppslag.
Jag har faktiskt jobbat journalistjobb också. I hela fyra timmar. Sedan damp det ner ett tungt brev i brevinkastet. Från Försäkringskassan, jag har starta-eget-bidrag från sjätte december! Fast, först måste jag fylla i hundratusen papper förstås...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar