May all my dreams come true


måndag 20 december 2010

Måndagsbestyr

Måla naglarna är ett jobb.

I dag blev det lite sovmorgon. Hela två timmar. Klockan nio klev jag upp pigg som en mört. Sedan satte jag igång med dagens ToDo-lista. Högst upp på listan stod det att jag ska ringa en kontaktperson, angående reportaget jag klurar på, för att se hur det går med mina frågor. . Det hade gått bra. Jag får mina svar snart.

Nu ska jag knyta ihop några säckar, som det så fint heter. Just det här med att knyta ihop säckar är inte min starka sida. De har en tendens att stå där på rad (eller huller om buller), vidöppna, fulla med kreativitet och idéer. Det är nog något de flesta kan känna igen sig i, även om jag fått en bokstav på problemet (eller fyra, vem orkar räkna).

Och måla naglarna.. För klockan ett ska jag vara med i en svt-produktion.. Man vet ju aldrig om ens naglar kommer med i bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar