May all my dreams come true


lördag 4 juni 2011

Bilder från senaste tiden

Det har gått lite fort igen.. I livet. I onsdags slutade jag på Kristna Fredsrörelsen. Och i torsdags började jag på Nyhetstidningen och Sesam. Även om jag bara varit där i två dagar känns det som att jag har kommit in i det. Förutom att lätta befintliga artiklar har jag skrivit mina egna. En om Jemen, där jag fick med en intervju med Tanya. Den andra var om en mindre spännande person - kungen. Det var en speciell känsla att skriva skvaller, eller snarare försöka reda ut det, på lätt svenska.

På onsdagen träffade jag först Dina på stan. Inne på Monki tog jag den här coola bilden på Dina:

Snyggo!
Därefter mötte jag upp Therese. Det var ju bara sådär tre år sen.. Min första "jag har aldrig" fick bli att dricka en strawberry daiquiri.

Jag vet, visst är det tragiskt..
Jag har inte druckit en i hela mitt liv..
I går gick vi till parken igen. Jag hade min nya blus som jag ääääääääälskar.
Prickig och lös - precis som jag vill ha den.
Stockholms Stadsmission 65 : -

Byxorna hittade jag på Gina på superrean.
Christian kom förbi och glänste med sin karisma.

Stoffes kusin Malin.

Stoffe sköter grillen
- jag lät honom för engångskull.
I dag har vi varit på loppis på Täby galopp. Jag hittade massa fynd.

Världens sötaste klänning.
Handsydd!

Snörsandaler och skinnväska från 60-talet.

Örhängen, en skål från Gustafsberg och en flaska.
Däri finns nu citronvin...
Jag har också jobbat i dag. Nu är jag klar och ska byta om till den söta blomsterklänningen, dricka mitt citronvin och äta jordgubbar i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar