May all my dreams come true


torsdag 11 augusti 2011

Det går framåt..

I dag inledde jag dagen med några korta nyheter till Sverige runt. Sedan blev det en text om protesterna i Israel och slutligen en om Lars Ohlys avgång. Nu är jag äntligen hemma men tyvärr går det inte riktigt att varva ner.. Stoffe och Robyn lägger det sista av golvet och det låter. Nu är det rutigt från ytterdörren till köket. För varje dag som går börjar det mer och mer likna ett hem. Jag har fått upp nästan alla tavlor på väggen också.

Stoffe i sin vanliga kvällspose.
Han får ligga så för han jobbar hela dagarna och kommer sen hem och jobbar mer. Jag hittade en fin matta på Emmaus. Marilyn gillar den också.

Jag har börjat övningsköra med Stoffe nu. Hoppas på körkort snart. Jag är jätteduktig säger han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar