May all my dreams come true


torsdag 4 augusti 2011

Snart - ett hem!

Äntligen har det blivit ett sovrum! Även om det måste tapetseras, dras el, läggas golv och lister kan man i alla fall se att det är ett sovrum.
Vad gäller köket hittade jag en prins i diskhon...
Var kom han ifrån?!
Marilyn trivs med det nya golvet. Bara för att hon är så fin har hon fått en ny vattenskål. En för prinsessor.
Här har hon det fint.
Skålen är såklart ett loppisfynd. Jag har fler fynd från min loppis-tour till Falun som jag glömt visa.

Asken är visserligen från Gotland.
I lördags hittade jag en burk på Täby-loppisen.

Däri ligger allt mellan himmel och jord..
Nu blir det mer pride till mitt reportage. Det ska bli ett bildreportage så jag behöver massor med bilder. I går var det salsa - idag blir det schlager! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar