May all my dreams come true


tisdag 27 december 2011

Förlåt!

Förlåt..

Skriver detta inlägg med många länkar. Så kanske det hamnar högt upp på alla sökmotorer. Kanske, om jag har tur läser du detta...

Du unge man som tisdagen 20/12 bjöd ut mig på fika i Skarpnäcks tunnelbaneuppgång: Jag vet inte vad som flög i mig. Ursäkta min konstiga reaktion!

Som du kanske förstod hajade jag inte att du förmodligen sett mig förr. Eftersom vi antagligen åker samma tåg varje morgon. Och att du just denna dag tagit mod till dig. Jag blev helt paff och trodde du skojade. Inte förrän jag såg din blick förstod jag att det var allvar. Men då hade jag redan rusat förbi..

Förlåt att jag fnös åt dig. Förlåt att jag inte tog dig på allvar. Förlåt att jag inte lät dig prata klart. Jag hoppas innerligt att du nästa gång du vill bjuda ut en tjej är lika modig - det är riktigt charmigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar