May all my dreams come true


söndag 11 december 2011

Tjejfest, Nobelfest och Tredje Advent

Fantastiskt underbar helg med tjejerna! Vi hann med både god mat, fest och shopping.
Snyggingar!
Det går att läsa mer om detta här.
I går fick jag äntligen träffa min kusiner! De var här och skulle titta på Paul McCartney. Och de bodde på Malmen, bara några meter bort. Så jag skyndade mig dit för ett (två) glas vitt i hotellbaren.

I dag har jag jobbat, jobbat och jobbat... Har skrivit en text om vinterdjur, en om Nobelfesten och nu klämmer jag fram två nyheter..

Har fått fler beställningar på mössor oxå.. Ser fram emot veckan då jag ska jobba ännu mera. Jag älskar när det händer saker. Men det innebär även att man glömmer saker. Som att det är tredje advent.. Nu har jag tänt tre små ljus i bakgrunden. Bara för att få lite stämning i sista sekund.
Tre strålar..
Som tur är hjälper min assistent till. Vad kort detta blir.. Men jag är inne i ett kreativt flöde - så snart kommer det mer Dailybarbie!
Påkommen..
Glad tredje advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar