May all my dreams come true


fredag 30 december 2011

Semester?

En som alltid har semester..
Nu är klockan 22.30 och arbetsdagen precis slut (inklusive bloggande på vg). Men är jag en sådan som klagar? Nä, tvärt om. Att jobba runt ledigheter passar mig utmärkt. Jag tror nämligen att jag också har ledigt. 

När jag pratade med mamma i telefon sa jag två gånger (angående i morgon) att det skulle minsann bli så skönt med lite semester! Mamma påpekade att det var lördag i morgon. Alla var lediga. Och att jag skulle jobba på måndag igen. 

Men jag tycker ändå att det ska bli skönt med lite röda helgdagar. Så man verkligen får vila upp sig.. 

Så nu tänker jag ha uppe-sittar-kväll. Det var så länge sedan, man vet aldrig vad som händer. Sen har jag ju hela året på mig att sova ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar