May all my dreams come true


lördag 17 december 2011

Tidiga julklappar

Två snygga brudar!
På Myrorna säljer de ut skyltningen varannan fredag. I onsdags såg jag världens sötaste dunjacka. Tyvärr satt den på en av dockorna. Jag gick hem och försökte glömma..

I går låg det ett paket under granen. Ett paket som man fick öppna innan jul (vi ger ett om dan - det blir roligare). Det visade sig att Stoffe åkt till Myrorna tidigt på morgonen, han hamnade tvåa i kön. Det fanns två liknande dunvästar och tjejen som stod etta valde den som jag inre ville ha - och Stoffe fick min!

Iklädd denna vackra väst begav jag mig på barrunda på söder. Vi hann med Ljunggrens - Malmen - Himlen därtill..

I dag har jag julshoppat. Vi hittade de sista julgranskulorna och en stjärna. Jag hittade de perfekta julklapparna till min favorit Abbie - Pippi-figurer. Det blev Pippi, Tommy och Annika. När jag ändå var i farten slank Herr Nilsson och Lilla Gubben med också... Det är kul att ge!

Dagens present under granen var choklad från Chokladfabriken. Tryffel, min favorit.
Undrar vad jag ska göra med den boken..

Jag bara älskar min gran. Marilyn älskar den också.
Detta kommer gå illa..

2 kommentarer:

  1. TOVE!!! Dina inlägg gör mig lycklig. Dina bilder likaså. Tusen kramar ..."till er alla" :)

    SvaraRadera
  2. Tack, snälla! Hoppas kunna bidra med lite vardagsmys....
    Kramar till dig - från oss alla! : )

    SvaraRadera