May all my dreams come true


fredag 1 oktober 2010

MIN LÄGENHET!

På väg till Blackeberg...
Jag var så nervös, min högsta dröm är en liten etta i ett skabbigt hus med ett ännu skabbigare kök. Sneda köksluckor, små glasburkar under för kryddor. Söta detaljer och slitna golv. Jag vet, inte vad de flesta drömmer om... Nu skulle jag få veta.

Ytterdörren?!
Tillslut hittade vi det som såg ut att vara min nya ytterdörr... Det bådade gott.



Nyckeln verkar passa.
Vi trodde knappt våra ögon när det visade sig att nyckeln gick i. Dörren gick upp..


Trappan
Innanför fanns en lååång trappa. Den ledde till en lååång korridor...                                                             
        

Dörren
Det var bara att kliva in...

                                               
Hemma.
 Det visade sig vara precis som jag drömt. Söta vita rum. Glasdörrar. Tre fönster, i en liten etta.

Centralt
 Det tar inte lång tid att ta sig till tunnelbanan. Lite längre bort lyser neonskyltarna! Lägenheten ligger längst ute på ett hörn med grannhuset tätt tätt intill. Det ger mig utlandskänsla!


Köket.
Kan man önska sig mer? Ett sött fönster ovanför spisen! I morgon ska jag hitta rödvit rutigt tyg att sy en liten bård av..


Wow
 Behöver jag säga mer?

Sötaste!
Badkar! Nu ska jag till Lush och köpa badbomber..



Walk in closet :)

Med de sööötaste hyllorna.

                                 Nu vill jag bara tillägga att jag är lycklig lycklig LYCKLIG!
Nu ska jag fira!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar