May all my dreams come true


söndag 3 oktober 2010

Världens bästa väckarklocka

Sötaste väckarklockan jag har haft.
Vaknade i morse en timme innan klockan ringde. Det var Marilyn som inte tyckte jag skulle sova längre än så. Lite ovant till en början, jag visste inte om jag skulle bli arg eller inte. Det här med kattuppfostran är helt nytt för mig. Men efter några minuter kunde jag bara inte hålla mig för skratt. Hon kittlade mig med morrhåren och när jag sträckte mig efter henne kröp hon ihop mellan kuddarna och spann förnöjt.

Nu har vi ätit frukost båda två. Jag åt smörgås, fil och kaffe. Marilyn nöjde sig med laxfilé och mjölk. Det bästa av allt är att hon nu, helt självmant, har satt sig på lådan.

Snart ska vi ut en sväng till Blackeberg och packa upp saker. Hon har redan lärt sig åka tunnelbana i min väska.

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅhh snälla, fler bilder på marilyn. Och hundra, nej tusen, nej biljonerbiljarderziljoner inlägg om henne. Så sött :) Puss och kraaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Jag lovar!! Hon är ju såååå söt! Puss och kraaaam till dig oxå!

    SvaraRadera