May all my dreams come true


onsdag 27 oktober 2010

Vintage vintage

Är sprudlande lycklig över mina nyaste fynd: en bok av Margaret Atwood och en Bubble Cut Barbie!
Två små fynd för en femtiolapp
Jag har letat efter liknande på nätet utan lycka. Hon är helt perfekt förutom ett hål (?) på huvudknoppen. Misstänker att det har suttit något där innan. Men det syns inte på de fina bilder jag tagit av henne. En fick bli ny frontbild på bloggen.

I dag har jag varit i Vällingby och hälsat på Monica på hennes jobb. Vi åt lunch ihop. Hon förvarnade mig om att det var stora pizzor men jag måste ändå säga att det kom som en chock när jag såg dem.

Hjäälp!
Lustigt nog fick jag i mig nästan hela. Nu ska jag iväg för att hämta mitt pass. Sedan ska jag försöka hinna med ännu en second hand-sväng innan mötet klockan sex. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar