May all my dreams come true


torsdag 6 oktober 2011

Hemmaspa


Mamma och pappa var här i söndags. Med sig hade de tomater, persilja, blommor och annat ur trädgården. Men mamma hade också tagit med sig en av sina honungsburkar. Igen. Vi har ju inte hunnit äta upp den förra burken. Så kom jag på att jag har ju glömt min rengöringskräm med honung hos Charlotte. Och här står jag med massa honung.

Så jag hällde över lite honung i en gammal Lush-burk. Sen droppade jag över lite olivolja. Provade att tvätta händerna med det och nu är de silkeslena!

Är nyss hemkommen från meditationen. Det var mer teori på den andra lektionen. Jag känner att detta är helt rätt för mig.

Nu ska jag fixa det sista för kvällen. Jag ska förbi butiken vid Mosebacke med mina sjalar och armband i morgon! Hoppas de är intresserade. Då har jag att göra i vinter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar