May all my dreams come true


onsdag 12 oktober 2011

Stickor och klor

Nu var det ju på tok för länge sedan jag skrev. Desto mer har jag skrivit på jobbet. Men det har varit roliga dagar.
Mina sjalar och mössor säljs nu i butiken Poplin vid Mosebacke. Jag har stickat ett helt gäng. De senaste är dessa två i röd och rosa.

Med vintage-brosher.
Mössorna fick bli i samma färger.

De är med pös.
Jag kanske behåller den rosa...
yy7cff
(Marilyn skrev bildtexten innan jag hann reagera)
Hon (Marilyn) är helt galen. Och jag blir snart tokig. Har försökt visa videor på hemlösa katter på Youtube för henne. Bara för att hon ska fatta hur bra hon har det. Men ingen förbättring.
Inte heller blev det bättre av denna investering:

490 :- åt skogen.
Nej, men allt annat kan man klösa på. Lister, skåp, soffor, segelramen och nu... mitt ben! Nu säger jag det för sista gången: i samma sekund den katten har löpt klart ryker äggledarna. Min barmhärtighetsperiod är över. 

Lyckligt ovetandes...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar