May all my dreams come true


måndag 16 maj 2011

Måndag efter en fin helg

I helgen har jag varit i Uppsala. På dagen hjälpte jag Dennis, i vanlig ordning, att sälja böcker. Därefter blev det middag och vin i hans trädgård. Lotta 1 gjorde oss sällskap, hon bor i trappen bredvid. Efter ett tag kom även Lotta 1,3 ut. Hon bor i nästa trapp och har efter mycket om och men blivit uppgraderad från Lotta 2. Själv heter jag Amanda Skvader i detta sällskap. Vi är så tokiga. Och tokigare blev det efter några glas. Dennis som inte rökt på 15 år kunde som vanligt inte hålla tillbaka när vi har sommarfest. Jag börjar oroa mig för den här sommaren - vi planerar nämligen fest nästan varje lördag.

Lite rund under fötterna gick jag kullerstensgatan upp till Jessica och hennes inflyttningsfest på Rackarberget. Innan hade jag svirat om på Dennis toalett till den fina klänningen jag fick av Kerstin.

Röd - me like!
I bakgrunden skymtar Stoffe med en dammsugare - me like x2!
En annan snygg sak är skåpet! Det är mitt senaste inköp. Det ska bli vitt. Även om det är snyggt som det är.
Här ska mina klänningar hänga!
Just nu har jag inte tid att måla skåp. Hela kvällarna går åt till att packa upp och komma i ordning. I dag tog jag en liten sväng till en park i närheten med Marilyn. Hon fick gå i koppel, jag har köpt ett nytt som är rosa och tre meter. Hon var nyfiken och rädd i en härlig kombination.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar