May all my dreams come true


måndag 30 maj 2011

Modern konst - examensfest - 30 års fest och avsked

Som vanligt är det snabba svängar i mitt liv. I torsdags var Claudia på besök. Hennes kryssningsbåt stannade till i Frihamnen. På Magasin 3 kunde vi se Mycket Svår Konst.


Claudia framför ett collage.

Finaste bilden.

Hm.

Hmmm..
Hmmmmmm...
På fredagen åkte jag till Uppsala. Jag gick till Mace up Store och fick en sminkning.
Lösögonfransar!
Sen gick jag och mina lösögonfransar till en uteservering och drack öl med Annika och två kompisar till henne.

Därefter var det examensfest på ÖG-nation.
Trerätters!
På lördagen åkte jag til Enköping. Där var det trettioårsfest för tvillingarna.

Vi lekte lekar hela dagen.
Tillslut stod Pluttan som värdig vinnare i "Hela havet stormar".
Nu är jag hemma igen. I dag har jag meljat ut den tråkiga nyheten till alla att jag slutar på Kristna Fredsrörelsen. Onsdag blir min sista dag. Det är med sorg i hjärtat jag lämnar dem. Men nu kommer nya äventyr....

Mitt allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar