May all my dreams come true


onsdag 9 november 2011

Konstig natt

Kanske ett bra inköp..

Undrar vad Freud skulle säga om drömmarna jag hade i natt..
Först drömde jag att det var den 21 december 2012 och att jorden gick under. Helt plötsligt blev allt svart. Men jag levde. Jag hann tänka att jag måste åka till mamma och pappa. Men jag såg ju inte var jag var, så det gick inte. Väldigt obehagligt. Men det blir värre.

Nästa dröm jag hade började helt normalt. Jag och Stoffe skulle handla på Claes Ohlson. När vi skulle betala såg jag att Maud Olofsson stod framför oss med sin son (vet inte ens om hon har en). De packade ner sina varor. När Stoffe fick tillbaka sin växel tog han mynten i myntmaskinen. Men jag fattade att det egentligen var Mauds pengar och tyckte det var jättepinigt. Så jag sa till Stoffe ganska argt. Sen försökte jag ursäkta honom för Maud men det blev bara värre. Det slutade med att jag fick till något ganska roligt så att alla skrattade.

När jag vaknade var det en stor svettpöl under mig i sängen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar