May all my dreams come true


måndag 14 november 2011

Produktiv helg

I lördags var det dags. Alla manus till boken var utskrivna, rykande färska genomgångna för hundrade gången. Jag var helt enkelt redo att släppa min bebis!

Nej, inte Marilyn..

Klara!
Jag har inga som helst förhoppningar. Eller nu ljög jag. Jag hoppas med hela mitt hjärta! Men det känns i alla fall otroligt underbart att ha s l u t f ö r t någonting.

Vi firade med champagne såklart. 
Resten av helgen har handlat om det vanliga - hemmet. I en supersöt butik hittade vi Lampan. Jag har drömt om denna lampa och så plötsligt hängde den där i butiken. Jag tyckte jag förtjänade den. Till jul kan man klä den med granris och rött band.

Högst uppe fick min pippifågel sitta.
I dag har jag varit förkyld. Men det ger bara mer tid till att sticka. Jag har påbörjat min nya, härliga könsneutrala barnkollektion!

För naturbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar