May all my dreams come true


onsdag 2 november 2011

Ickeandligt brev till Jan Björklund

Jag skrev ett ganska argt brev i dag till Jan Björklund, angående svenskt nej till palestinskt medlemskap i Unesco. Nu ångrar jag mig lite - på meditationen lite senare fick jag lära mig hur man lever ett "andligt liv". Detta var inte så andligt. Men jag hoppas ändå på svar!

Allt detta - till ingen nytta?


Hej Jan,

jag har tagit massor av csn-lån och pluggat till statsvetare, jag har läst upp till masternivå. Jag var tvungen att läsa jättemånga böcker. De är ofta stora, med pytteliten text på engelska och tar lång tid att läsa. 


Varför ska man läsa statsvetenskap om ni ändå inte gör som det står att man ska göra i böckerna? Du kan få låna mina böcker. Om du vill kan jag stryka över med olika färger så behöver du inte läsa så mycket. 

Jag tycker att du är taskig och lite egoistisk. 


Med vänlig hälsning 

Tove Lundin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar