May all my dreams come true


söndag 27 november 2011

Uppsala-weekend

I helgen har jag varit i Uppsala. Jag Lina och mamma sålde mössor, sjalar, smycken, ljus, honung med mera på Uppsala slotts julmarknad.
Julstämning!
Kvällen innan satt jag och fixade det sista. Märkligt att det alltid blir stressigt i sista sekund.
En salig blandning.. 
På kvällen gick jag och Lina ut. Vi fick sova över hos snälla Jessica. Vi låg skavfötters i hennes soffa. Inga problem eftersom Lina är en liten plutt.
Det var ändå skönt att komma hem..
När jag Kikade ut genom fönstret såg jag att alla grannar mittemot har hängt upp sina julstjärnor. Det är ju första advent! Det var bara att ta fram ljusstaken. Eftersom jag inte har någon mossa fyllde jag den med lila pärlor.

Hämt-thai är väl adventsmat?
Sist men inte minst hängde vi upp julstjärnan.



Glad första advent!

Läs gärna mitt inlägg på VG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar