May all my dreams come true


måndag 7 november 2011

Maskerad och storstädning

Första dagen som frilansare på heltid. Morgonen fick inledas med praktiska saker, som att skapa en faktura. Mina mössor verkar gå som smör i butiken Poplin. Så nu har jag skickat första fakturan för oktober. Mitt lilla företag har precis börjat rulla...

Nästa steg blir nu att skapa ett eget konto. Nu gäller det bara att hitta rätt bank. Vi har storstädat! Det tog hela söndagen. Ändå är det massor kvar. Nu stickar jag mössor medan tvättmaskinen rullar.

I lördags var det maskeradfest. Temat var film och jag och Stoffe valde en av våra favoritfilmer. Batman. Jag var Cat woman och Stoffe Joker.



Mijau...
Eller som Marilyn skulle säga:
"Kurriaou"

Snyggaste Jokern i stan.
Festen var grym. Vi lämnade  den runt tre...

Hela gänget.


Mimmi Pigg i knät på en basketspelare
och en elefant till höger.
På fredagen hade jag långlunch med Tina och Therese på Grill. Therese i sina nya, snygga glajor. 


Nu är det klart så jag kan berätta nyheten.. Jag ska blogga för Vårdguiden! På torsdag är det möte med de andra tre bloggarna. Jag ska blogga om psykiska funktionshinder. Som adhd och bipolär sjukdom. Jag är så glad som fick det jobbet! Självklart kommer jag att länka från Dailybarbie för den som vill följa mig där. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar