May all my dreams come true


onsdag 16 mars 2011

Förlåt!

- Jag är konstig!

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen! Det är som att orden tagit slut när jag varvat ner för dagen och har tid över för mig själv. Jag har precis levererat den andra texten om Kvinnor och Revolution, avslutat några översättningar som snälla Fia gett mig - och suttit en heldag på kontoret.

Marilyn har börjat bete sig konstigt, hon sitter och stirrar på samma fläck i timmar. I band går hon och gör något annat men så är hon tillbaka igen. Jag fattar ingenting.

Världen är uppochnedvänd. Japan har flyttats två meter och ingen vill hjälpa Libyen. Sverige har precis utnämnts som etta i världen! Vi är numera det land som exporterar mest vapen per invånare i världen.

Det får vara allt för i dag - lovar att vara bättre på att uppdatera i fortsättningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar