May all my dreams come true


torsdag 31 mars 2011

Dailybarbie vill vara strandtestare!


Dahab 2007
 Man skulle kunna tro att den här tjänsten är ett skämt. Men det är sanning. Amelia söker en "strandtestare". Jobbet går ut på att resa runt i världen, testa drinkar och stränder. Jag vill ha! Bilden ovan är från när jag bodde i Egypten. Dahab var det perfekta stället att fly till när Kairos avgaser var för mycket. Här sitter jag med finaste Emad och Ahmed. De gjorde verkligen min egyptenvistelse till ett minne för livet!

4 kommentarer:

  1. Oh my gooooood! Ett jobb jag kan tänka mig under en kort period ;)

    SvaraRadera
  2. Verkligen! Oooooooh myyyyy gooooooooood! : )

    SvaraRadera
  3. Vänta bara tills dom får veta att du finns! Du är given!/Kerstin

    SvaraRadera
  4. Tack Kerstin! Tyvärr verkar det som att någon annan fick tjänsten : ( De kan inte ha läst min ansökan! Kram

    SvaraRadera