May all my dreams come true


lördag 11 september 2010

Vilken "GALEN" kväll!

Fredagkväll. Jag och Fia inledde den med att fylla i min affärsplan. Jag är så tacksam för hennes slit med detta. Sedan bestämde vi oss för att gå på fest hos Christian. Vi tog blå linjen till Fridhemsplan. Big mistake visade det sig när både hiss och rulltrappa var avstängda. Det var bara till att knata.


Och knata...


..och knata..



..för att mötas av detta..


Den "galna" förfest jag bjudit med Fia på visade sig vara så här livad när vi klev in genom dörren. Jag röt åt Christian att stänga av tv-spelet och sätta på musik istället. Till min förvåning lyssnade han. Sedan satt vi och snackade skit och lyssnade på musik. Mycket trevligt, folk kom och gick. Men roligast på hela kvällen var nog när spelet åkte fram igen - och jag upptäckte att jag är en mästare på wii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar