May all my dreams come true


onsdag 8 september 2010

Brattigt värre

När jag kom hem till Stoffe skulle fotografen som fotat lägenheten precis gå. I morgon läggs den ut till salu! Sedan är vi båda bostadslösa.. Hm, jag håller tummarna för något snart. Skaffa katt kanske inte var så smart ände att börja i trots allt. Men man måste ju börja någonstans.

Jag började genom att packa ihop alla mina saker och ställa hos mamma och pappa. Nu är jag luffare. Vilket kanske inte riktigt ingick i mina planer. Men som sagt. Ska man uppnå sina högsta drömmar kan man inte sitta och drömma dem på sin studentbalkong.

Stoffe lagade mat medan jag startade min nya blogg. Under middagen ringde en tjej från ett castingbolag. De ville ha mig med i en inspelning nu på fredag! En komediserie med Peter Magnusson. Jag ska... håll i er.... spela brat. Hur ser en sån ut? I mejlet jag fick stod det att jag gärna fick överdriva brattigheten. Blir nog en rejäl shoppingtur i morgon på stan.

Sov Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar