May all my dreams come true


tisdag 14 september 2010

Lång dag

Här står man och håller låda bland grabbarna under inspelningen av Solsidan.



Åkte direkt hem till Christian efter inspelningen. Han bjöd på pyttipanna och kycklingklubbor som serverades till en hel tomat. Mums. Sedan såg vi en film "The Invention of Lying". Fantastiskt bra.

På väg hem till Christian ringde en tjej från Upsala Nya Tidning. Hon hade hört att jag gillar att köpa second hand och göra om. På fredag ska jag få vara med i ett reportage! Jag ska ta med mig snygga saker jag handlat och gjort om. Nu blir det uppe-sittar-natt igen. Så fort jag kom hem satte jag mig framför datorn för att börja jobba. Stoffe sover och jag kikar på olika bloggar efter idéer. Självklart kan jag ta något jag redan gjort. Men detta ger mig en utmärkt anledning till ett second hand maraton i morgon! Nu gäller det bara att samla inspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar