May all my dreams come true


onsdag 16 februari 2011

Hollywood here I come

Blackeberg har fått sig en konkurrent.

I dag har jag gått första kursen i foto. Det var mycket intressant, vi gick in på fotots historia så jag fick en ordentlig grund. Innan det var jag på filminspelning för Oriflame. Det hela tog bara några timmar och jag skulle sitta vid ett festbord med fina kläder och se söt ut. (Sådant har man väl gjort förut). Jag pratade med en av de andra statisterna som verkligen tog detta på allvar. Han ville flytta till Hollywood för att slå igenom. Han hade redan varit där en gång och fått lite småroller. Självklart fick jag för mig att Hollywood är min nästa hemort. Varför sitta i ett kallt Stockholm när man kan roa sig i Hollywood menar jag!

Eller så nöjer jag mig med att drömma..

2 kommentarer: