May all my dreams come true


måndag 7 februari 2011

Svenne Linchi

Jag fick ett panikutbrott när Stoffe och jag skulle storhandla. Min största mardröm är att vara en "Svenne banan" Nu känner jag hur det kommer krypande. Därför bestämde jag mig för att köpa något jag aldrig köpt förut. Det fanns inte så mycket konstigt på Hemköp så det blev linchi frukt och en kockosnöt. Den kan jag inte öppna. Men linchi var gott.

Nu känns det bättre.
I ett infall av spontanitet sökte jag en filmroll och skickade några bilder. När jag kom hem från Svenne-Hemköp hade de svarat! En av bilderna visade sig vara vad de sökte. Om jag blir aktuell för provfilmning hör de av sig senast fredag! Kanske jag blir världens första Svenne-moviestar?

Nu har Stoffe gjort lasagne som vi ska äta.

Svenne-lasagne?

2 kommentarer:

  1. Att få panik över att vara/bli svenne är nog det svennigaste som finns. Take care

    SvaraRadera
  2. Haha, det är så sant! Att äta falukorv och spela bingolotto är snudd på exotiskt : )

    SvaraRadera