May all my dreams come true


tisdag 15 februari 2011

Öronbekymmer

Problematisk kroppsdel.

Får inte säga så mycket om ett av de projekt jag deltar i men jag kan tala om att en sak har med öron att göra... Och det var just öron som hamnade i fokus i dag i och med ett annat jobb.

I morse åkte jag ut till ett hus på Lidingö. Där var det filminspelning på gång. Scenen handlade om hur två tjejer blev skrämda av ett spöke i källaren - moi!

Frisören lade bak allt mitt hår, jag skulle vara ett gammeldags brat-spöke. Nu till kruxet.. Mina öron står ut så pass att de liksom vid en backslick hamnar lite väl mycket i fokus. Som tur var skulle jag stå i ett mörkt hörn med ett stort skynke om mig så jag hoppas att de inte blir alltför iögonfallande..

Själva inspelningen gick jättebra, alla var så trevliga. När vi var klara åkte jag hem för att nu fixa lite lunch till mig och Marilyn. Hon får lax och jag kyckling.

I går åt jag och Stoffe grekiskt. Vi kände oss manade att fira "Alla Hjärtans Dag". Sedan såg vi filmen "Livet efter detta" på bio. Den var hur bra som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar