May all my dreams come true


tisdag 8 februari 2011

Inredningsdrömmar

Jag hittade en bra tidning i går. Den hade reportage som inspirerade till hur jag tänkt inreda Kocksgatan. Där hittade jag ett tips på nytillverkning av Reda-lådor. Eftersom jag misstänker att det ligger utanför budget fortsätter jag leta loppisfynd.

Hittills har jag samlat på mig tre.
Stoffe ska bygga en ram runt.

Ytterligare inspiration fick jag av bilden på hyllan med småfack.


Precis en sådan jag hittade på Stockholms Stadsmission förra veckan.

250 :- Fick jag ge.

En idé är att göra tavlor av tapetbitar. Då är det gött med en pojkvän som jobbar i tapetaffär..

Han hade alla utom en.

2 kommentarer:

  1. Hej vill bara meddela att man, iaf jag, fått detta felmeddelande på din blogg senaste 3 dagarna. http://i55.tinypic.com/do9ill.jpg (någonting med ogiltig kod och susnet)

    Take care

    SvaraRadera
  2. Oj! Tack, jag tror det ska funka bättre nu..

    SvaraRadera