May all my dreams come true


fredag 18 februari 2011

Lite uppdateringar

Jag har varit lite dålig på att blogga på sista tiden. Förmodligen för att jag haft så mycket på gång. Men här kommer lite ointressant information och rolig inspiration.

I en bok hittade jag ännu mer inspiration till hyllan. Jag funderar lite på att måla den turkos.

Kanske inte med smurfar.


Jag är sugen på "industri-stilen" i hallen. Hyllor likt de på bilden under finns på Granit.


En liknande kaffekanna (Bernadotte)
ropade jag in på auktion.
Det är snyggt att tapetsera hyllorna!
Jag har varit på bio ännu en gång. Det fick bli Winters bone. Helt okej men jag kan känna att tar man en amerikansk film vill man ju ha ett ordentligt, overkligt feel-good slut. Ingenting annat! I så fall kan man ju lika gärna gå och se en fransk.

Lämnade lite smulor i protest!
I dag har jag ätit lunch med Monica. Vi kom lite förnöjt på att det höll på att bli tradition!

Vi firade något,
även om vi inte kom på vad..
Nu ska jag iväg på möte. Jag har ju erbjudit mig om att hjälpa till med Röda Korset västerorts second hand avdelning. Den behöver sig ett uppsving! Nu vill chefen träffas.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar